Малий бізнес: ідеї, які спрацюють в умовах провінційного міста

Яна Матвийчук Идеи для бизнеса 18 ноября 2015 Читать: 5 мин Просмотры: 5964

Помилково вважати, що маленьке місто не дає великих можливостей для ведення власної справи. Навпаки, тут легше втілювати в життя бізнес ідеї для малого бізнесу – хоча б завдяки відносно невеликим стартовим затратам. На відміну від великих міст та мегаполісів, в містечках оренда приміщень коштує не так дорого, заробітня плата персоналу теж не така висока, розцінки на рекламу теж нижчі.

Помиляються й ті, хто вважають, що ведення бізнесу у провінції – це глухий кут без перспектив розвитку. Насправді все залежить від виду продукції чи послуг: якщо на них буде попит, цілком можливе розширення поставок в рамках регіону, країни чи навіть вихід на міжнародний ринок. Розглянемо найбільш перспективні бізнес ідеї для малого міста та способи їх втілення.

Курси дитячого розвитку чи приватний дитсадок

У невеликих містах зберігається проблема маленької кількості дитячих садків (чи взагалі їх відсутності) при великому попиті. Тому можна втілити як мінімум одну з двох форм:

  • курси розвитку – спеціалізовані заняття для дітей різного віку, що проводяться 1-3 рази на тиждень протягом 1-3 годин. Переваги такої бізнес ідеї – нема необхідності отримувати ліцензію, низькі стартові затрати (достатньо оренди невеликого приміщення, закупки інвентарю і т.п.);
  • приватний дитсадок – досить цікава бізнес ідея для малого міста, яка потребує детального попереднього прорахунку: ціни в такому закладі мають бути доступними більшості представників середнього класу населеного пункту. Ведення такої справи, до речі, потребує ліцензування.

Нестача місць в дитсадках – причина високого попиту на приватні заклади

Побутові послуги

У невеликих містах попит на спеціалістів, що надають дрібні побутові послуги, досить великий – а ніші для цього зазвичай порожні. Це не дивно – службам типу «Чоловік на годину» вигідніше працювати в мегаполісах. То чому б не відкрити аналог такої служби з якісними послугами та доступними тарифами? Справу можна вести в двох форматах: набрати штат спеціалістів (слюсаря, електрика, прибиральника і т.п.) або бути посередником між замовниками та бажаючими підробити професіоналами.

Ремонтники, прибиральники та інші спеціалісти періодично потрібні всім жителям місць

Міні-пекарня

В маленьких містах найкращими будуть ідеї для малого бізнесу, пов’язані зі сферою харчування. Далеко не всі населені пункти мають свої пекарні, а хлібобулочні вироби, що є у продажу, завозять з сусідніх міст чи навіть регіонів. Але вони не витримають конкуренції з гарячим, добре спеченим хлібом з хрусткою скоринкою. Якщо підтримувати гарну репутацію – є всі шанси розширити продажі до сусідніх населених пунктів.

Місцева пекарня зі смачною продукцією – символ населеного пункту

Доставка домашньої їжі

Ще одна ідея зі сфери харчування — приготування домашніх страв та доставка їх на робочі місця. Дохід жителів провінції не дозволяє їм харчуватися в кафе, тож багатьом доводиться брати їжу з дому, що не завжди зручно (треба десь її зберігати, розігрівати, потім мити посуд). Якщо запропонувати клієнтам недорогі та смачні страви з можливістю доставки у зручний час – є великі шанси на гарний попит з тенденцією зростання.

Годувати людей – перспективно та прибутково

Бізнес на місцевому колориті

Місто знайоме своїми виробами (писанками, плетеними меблями, вишитими сорочками і т.п.)? Чому б не зв’язатися з майстрами та не організувати продаж їх робіт через Інтернет з доставкою по країні чи навіть за кордон? Місто є перспективним туристичним об’єктом? То може варто почати розвивати цю нішу, організувавши екскурсії до цікавих історичних місць – в тому числі для шкіл з сусідніх населених пунктів та регіонів? Такий підхід дозволить продукувати ідеї малого бізнесу самостійно – і мати чимало здобутків на цьому шляху.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

logo-popup

Заполните, пожалуйста, поле

Заполните, пожалуйста, поле

Заполните, пожалуйста, поле